Θέματα πτυχιακών εργασιών ΑΕ14–15
Επόπτης: Δρ. Βασίλειος Σάλτας
E–mail: [email protected]
http://www.compscience.gr1. Αξιολόγηση της θέσης και του ρόλου των εξετάσεων στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
2. Αξιολόγηση της θέσης και του ρόλου της δημοκρατικής μορφής συμπεριφοράς του εκπαιδευτικού στη μάθηση.
3. Αξιολόγηση της θέσης και του ρόλου της παράλληλης διδασκαλία.
4. Αξιολόγηση των διαλογικών προγραμμάτων αυτοεπαίδευσης.
5. Αξιολόγηση της θέσης και του ρόλου της δικτυακής εκπαίδευσης και αξιολόγηση σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
6. Κριτική ανάλυση των ελληνικών εκπαιδευτικών μαθηματικών λογισμικών.
7. Αξιολόγηση της θέσης και του ρόλου των διαδραστικών πινάκων στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
8. Αξιολόγηση της θέσης και του ρόλου της τεχνολογίας της πληροφορικής και των επικοινωνιών στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
9. Αξιολόγηση της θέσης και του ρόλου των εξετάσεων στα προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ.
10. Εντοπισμός και αξιολόγηση των χαρακτηριστικών εκπαιδευτικών γνωρισμάτων των φοιτητών των προγραμμάτων ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΤΕ.
11. Προτάσεις εκπαιδευομένων……………………………………………
Ειδικά θέματα πτυχιακών εργασιών1. Η ιστορική πορεία της διδασκαλίας των μαθηματικών.
2. Προσεγγίσεις και τεχνικές για την εργασία με τους μαθητές με μειωμένο ενδιαφέρον για τα μαθηματικά.
3. Προσεγγίσεις και τεχνικές για την εργασία με τους μαθητές, οι οποίοι δεν μπορούν να κατανοήσουν και να φέρουν σε πέρας τις αποδείξεις των θεωρημάτων.
4. Προσεγγίσεις και τεχνικές για την εργασία με τους μαθητές, οι οποίοι δεν μπορούν να λύσουν ασκήσεις με βάση τους ορισμούς, τα αξιώματα και τα θεωρήματα.
5. Προσεγγίσεις και τεχνικές για την εργασία με τους μαθητές που δεν μπορούν να χρησιμοποιούν τις εξισώσεις και τις ανισώσεις για τη λύσει πρακτικών προβλημάτων.
6. Προσεγγίσεις και τεχνικές για την εργασία με τους μαθητές που δεν μπορούν να χρησιμοποιούν γεωμετρικές αναπαραστάσεις για την επίλυση προβλημάτων γεωμετρικής κατασκευής και ασκήσεων απόδειξης.
7. Προσεγγίσεις και τεχνικές για την εργασία με τους μαθητές που δεν μπορούν να χρησιμοποιούν διανύσματα για τη λύση ασκήσεων.
8. Προσεγγίσεις και τεχνικές για την εργασία με μαθητές, στο να μάθουν και να χρησιμοποιούν σύμβολα στην άλγεβρα.
9. Κριτήρια για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των καθηγητών μαθηματικών.
10. Προσεγγίσεις και τεχνικές για την εργασία με τους μαθητές που στερούνται της δυνατότητα να εκτελούν ισοδύναμους μετασχηματισμούς με τριγωνομετρικές εκφράσεις.
11. Προβλήματα γεωμετρικών κατασκευών: παρελθόν, παρόν και μέλλον.
12. Διδασκαλία βασικών μαθηματικών εννοιών με τη βοήθεια του λογισμικού GeoGebra.
13. Προτάσεις εκπαιδευομένων…………………………………………………………………