ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΣΠΑΙΤΕ)
ΕΠΠΑΙΚ ΣΑΠΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Εξεταστέα Ύλη Βιβλίο: Roblyer, M.D. (2008). Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία. Εκδόσεις ΕΛΛΗΝ.
Κεφάλαιο 1: Η Εκπαιδευτική Τεχνολογία στην Πράξη: Η Γενική Εικόνα σελ 26-45 με έμφαση: • Τι είναι εκπαιδευτική τεχνολογία σελ 27-30 • Κοιτώντας Τριγύρω, Κοιτώντας μπροστά: Ποιοί παράγοντες διαμορφώνουν το τρέχον και το μελλοντικό κλίμα για την τεχνολογία στην εκπαίδευση σελ 37-44. Κεφάλαιο 2: Σχεδιασμός και Υλοποίηση Αποτελεσματικής Ενσωμάτωσης της Τεχνολογίας. σελ 58-70 Κεφάλαιο 3: Θεωρίες Μάθησης και Μοντέλα Ενσωμάτωσης σελ 72-77 και 94-102 Κεφάλαιο 5: Ενσωμάτωση Εργαλείων Λογισμικού Επεξεργασίας Κειμένου, Λογιστικών Φύλλων και Βάσης Δεδομένων στη Διδασκαλία και τη Μάθηση. σελ 138-158 με έμφαση: • Γιατί να χρησιμοποιηθούν τα εργαλεία Λογισμικού σελ 139 • Επεξεργασία κειμένου στην τάξη σελ 143-144 • Υπολογιστικά Φύλλα στην Τάξη σελ. 151 – 152 • Βάσεις δεδομένων στην Τάξη σελ 158-160 Κεφάλαιο 7: Ενσωμάτωση Πολυμέσων και Υπερμέσων στη Διδασκαλία και τη Μάθηση. σελ 184- 207 με έμφαση • Πολυμέσα – Υπερμέσα: Σε τι Διαφέρουν; σελ. 185 • Τρία είδη Πόρων Συγγραφής Πολυμέσων/ Υπερμέσων σελ 195 – 201 • Αξιολόγηση προϊόντων υπερμέσων σελ 201- 204 Κεφάλαιο 8: Ενσωμάτωση του Διαδικτύου και Άλλων Απομακρυσμένων Πόρων στο Αναλυτικό Πρόγραμμα. Σελ 210 – 236 με έμφαση • Τι είναι εξ αποστάσεως μάθηση; Μερικοί Ορισμοί σελ 210-211 • Στρατηγικές ενσωμάτωσης για εξ αποστάσεως μαθήματα: Δραστηριότητες βασισμένες στον Ιστό. σελ 226-235
Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν με ανοιχτά βιβλία.
Αξιολόγηση Α. Πρόοδος (παράδοση πριν την εξεταστική) (50%) (εργασία) Β. Τελική εξέταση (50%)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
|